torsdag 6 maj 2010

Endless love

Jag hämtade min lilla dotter från skolan igår och frågade 
på vägen hem hur det hade gått och vad hon gjort.
Hon berättade lite och sedan sa hon lite mer ledsamt: 
fast jag var lite ledsen också och grät lite...

När jag frågade varför så sa hon det mest underbara man 
kan höra som en förälder, trots att det inte var så kul att höra 
att hon var ledsen:

- Jag blev så ledsen för att jag saknade dig... så jag gnuggade 
ögonen för att andra inte skulle se men det gjorde de. Då brukar 
vi göra roliga saker så att man ska bli glad igen, men jag 
ville inte bli glad, för att jag saknade dig. Men sedan så 
blev jag det!

Va?! Vad säger man? Är det kärlek eller vad?   :-)


2 kommentarer:

  1. Men lill gumman då.:-( ja det är minsann kärlek!
    Ett finare tecken på kärlek går knappast att få - känn dig stolt:-)
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Nämen heeeej Anna!
    Kul att se att du hälsar på. Smickrande! :-)

    Jag ÄR faktiskt stolt! :-)

    Kram

    SvaraRadera