måndag 3 maj 2010

...alldeles, alldeles... underbart!


...ja, som en saga ungefär.
Det är paret Bagge/Wahlgren jag menar. GP skriver att 
paret låter TV4 betala uppbygnaden av deras hus mot att 
de får sända byggprocessen.
Tidigare har de dessutom sålt fotorättigheterna till sitt bröllop.
Är det höjden av romantik eller vad?
Det kan inte bli mer romantiskt än så här. Möjligtvis om 
vi hade fått följa dem under deras mysfredagar i ett par 
månaders tid. hade det varit toppen.

Jag hade själv kunnat låta TV-vilken-som-helst-kanal bygga mig 
ett hus mot att de sänder byggprocessen och inredningsförloppet 
samt sökandet efter möbler.
T o m följt mig någon dag i veckan för att göra det hela mer 
intressant, helst en helg då man är hemma. Fast då är kravet 
att det ska vara sjöutsikt, annars får det vara!


Nä, jag är inte alls avundsjuk om ni trodde det - bara väldigt 
ironisk, om det nu inte har framgått redan...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar