torsdag 3 juni 2010

Det var som...


Grekland spelar i VM, skriver GP!
Ja, är ingen riktig fotbollsfantast som ni förstår så därför kommer 
jag lite sent med nyheten!
Och här är truppen som ska ta oss/dem till final! Eller?   :-)

















Dessutom så kom mitt hemmalag - Paok Thessaloniki - ut
till Europa i någon slags... cup... Inte illa!

Ja, jag vet att jag borde vara lite mer intresserad, Grek som
jag är men det finns en massa annat att hålla koll på. 
MotoGP t ex. Hur går det nu med Valentino Rossis axelskada?
Kommer den lille spanjoren och stallkamraten att knipa
titeln detta år? Vad tror ni?



2 kommentarer:

  1. Ouuuuu du talar till en totalt icke insatt liten människa. Jag kan absolut inget om fotboll - tyvärr. Men en viss grek jag lärt känna tycker jag har rätt bra smak om sker o ting i livet så jag hejar väl på dom då;-)
    En god midsommar tänkte jag önska dig här vännen! (är inte så lite irriterad på bloggfunktionen (min alltså) då jag inte kan svra under de enskilda inlägget.. men men.. min önskan är yttrad och mitt gillande likaså;-)
    //Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Oj och hej! :-)

    Tack för detta Anna. Det samma till dig!
    Jag kan heller inget om fotboll så då är vi två. :-)

    Tråkigt med din krånglande blogg. Eller bristen på funktionen rättare sagt.

    Filmerna föt Code by Jens blev jättebra förresten, fast det var väl inget annat att vänta?! :-)

    Ha en trevlig kväll
    Kram

    SvaraRadera