torsdag 1 april 2010

Dessa förbaskade tv-program

Nä, jag är inte sur!  :-)

Hade spelat in sista delen av Mästarnas mästare och hoppades på att Louise Karlsson skulle ta hem segern... men icke. Detta pga att hennes puls inte gick ner lika snabbt som de andras. 
Allvarligt talat, vad har det med hela tävlingen att göra? Hon var grym alla avsnitt men föll på pulsen. Ja, vad säger man? *suck*

Louise, i mina och många andras ögon var du den självklara segraren! Så de' så!  


När vi ändå är inne på tv så finns det fler som drömmer om Italien. Jag ska inte uttala mig om Jan med fru som jag hoppas åker hem nästa vecka men väl om Silvia... ni vet, hon som lär deltagarna italienska. Undrar om man kan få henne till Suecia för en nybörjarkurs i italienska. Jag hade nog pratat som en äkta Italiano efter ett par lektioner bara. Ja, vad säger man? *suck*   ;-) 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar